PrettyLicious

Saie maseh dlm proses :')
Sunday 5 February 2012 ? 1 Atashinchi ?
Seleps ape yg terjadi , saie cube untuk perbaiki kesilapn saie . Kite hnye merancang , tapi Tuhan yg menentukan . Saie hnye mmpu berhrp agr ape yg saie rncg akn jd kenyataan

Terima kasih  -
Ibu dan ayh krne sentiasa memahami arah . Sentiasa ad wktu arah memerlukan perhatian . Sentiasa memperbaiki  kesilpn arah . Sentiasa sbr melyn karenh arah . Maafkan arah kalu arah ad uat sloh

Terima kasih -
Aimy , Umi , Mkda , Eyqa & Fia . Korang teman terbaek prnh aku jmpe . Sentiasa hiburkan aku time aku bad mood . Lyn karenh aku yg tah pe2 , kan ? Maafkan aku kalu aku ada uat sloh

Terima kasih -
'Dea' lyn perngai saie yg kdg2 melugakan awk , kan ? perngai saie yg cm dax2 kecek , kan ? perangai saie yg gedix2 ny , kan ? perangai saie yg sentiasa uat awk rezap . Maaf . Saie arap awk phm . ILY




Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post
Hello Earthlings . I'm An Alien who Come In Peace :)

Biodata

Name: Sara
Age: 16
Stat: taken by Akie
Country: Trg
Fav Quotes: It's so fluffy i'm gonna die !
Contact Me: Official Blog | Blogskin

Likes:

♥ Eating
♥ Blogging
♥ One D
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Galaxy Tabby
♥ Spongebob Squarepants
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Anons, Haters, Copypasters
✖ Liars
✖ Snails and all animals that dont have backbones
✖ Make up
✖ High heels