PrettyLicious

Kenangan Lama Mengusik Kembali
Friday 16 September 2011 ? 0 Atashinchi ?

Saie egt kenangan lame 2 xkam kembali lagi , tp saie silap . knp hari nim juga kenangan lame 2 kembali ?
dekat setahun da awk tingl kam saie . kam awk ? tp knp awk muncul lekk ?
xsangke . . .saie xley tipu dri saie . cinta awk msh ad lam dri saie , kenangan awk ng saie xprnh saie lupe .
awk egt kam first time ite jmp ? ms 2 awk tgh mnd ujan . saie pom tgh mnd ujan . then ite mula knl kam awk .



saie mule syg awk , lagu awk nyanyi kam tup saie , saie msh simpn lagi . ime kasih awk prnh hadir lam idup saie walaupom sekejp . kenangan yg awk ciptakam tup saie , saie hrgai 2 :)
lepas 7-8 bulan ite knl ,  sangup awk tingl kam saie demi  perempuan laen . saie redo awk , mungkin awk bukan tup saie .




sekali lagi , ime kasih ats cinta awk , syg awk kt saie . saie xlupe . sejak dr 2 , saie cube lupa kam awk dan muncul seorg lelaki yg ikhlas cinta saie :)
*MIBM . tengs sayang koz  been in my life :)
saie suda boley menjalani kehidupan saie tnpa cinta awk :)


p/s : tengs ats dorngan awk aimy suha fanues . saie syg awk n MIBM , saie cinta awk :)



Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post
Hello Earthlings . I'm An Alien who Come In Peace :)

Biodata

Name: Sara
Age: 16
Stat: taken by Akie
Country: Trg
Fav Quotes: It's so fluffy i'm gonna die !
Contact Me: Official Blog | Blogskin

Likes:

♥ Eating
♥ Blogging
♥ One D
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Galaxy Tabby
♥ Spongebob Squarepants
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Anons, Haters, Copypasters
✖ Liars
✖ Snails and all animals that dont have backbones
✖ Make up
✖ High heels